Alla inlägg under januari 2012

Av aleksandra - 6 januari 2012 21:59

Hej kära läsare! Min dag har faktiskt inte varit så lång, jag vaknade 20 i 1, seg som fan. Sen dampa jag för ingenting men ja.. Haha stack till Madde ett tag, vi cykla till frisyrmakarna men allt var stängt, så vi var sura båda två. Kom hem runt 4, då jag var tvungen att städa, så jag städa HELA övervåningen, bädda (bytade även lakan) och jag är riktigt stolt må jag säga! Nu är jag trött så ska fan i mig sova, imorgon blir det upp tidigt!

För då är det nämligen ortodox jul pussss  


Dagen före 9:ans avslutning, ( middag på skolan)   

Av aleksandra - 5 januari 2012 21:27

Kan inte fatta att lovet gått så snabbt, innan man vet ordet av det så är det skola igen! 3dagar kvar, det känns som om man aldrig vill tillbaka. 

Dagen spenderade jag med madde, ganska mysig dag idag faktiskt blev film, med choklad & saft rätt mysigt, men när det var spännande hackar helt plötsligt allt, fint! Så vi fick vänta på att hennes mamma kom, så fick vi då kolla klart filmen, vilket både jag & madde börja gråta till! Abduction en riktigt bra film! 

Nu är jag hemma & nu ska det chillas puss på er!


 

Söt bild   

Av aleksandra - 5 januari 2012 00:30

Lite sent men ja! hejsan! I går skrev jag nämligen ett helt perfekt inlägg, vilket råkades ta bort när min dator helt plötsligt MÅSTE lagga. Rätt störigt & taskigt läge. Men kan berätta kort nu istället.

NYÅR.. Den bästa som finns,  vi hade det riktigt trevligt det var ungefär 30-40 pers lite rörigt men vad ska man göra så är det när man festar! Jag var där med madde & älskling & massa andra vänner & även annat folk man lärde känna innan nattens slut. 12-slaget var det man inte fick missa! Jag fick min perfekta nyårs kyss! Och därefter blev det champange som jag fick i näsan kändes inte så trevligt. HAHA.  Men på nyår, bryr man sig inte! 

Kom hem runt 4 där madde sov över hos maaj! Bättre nyåår kunde det inte bli!

Därför vill jag tacka till alla nära & kära som var där, och alla andra som var där!

Ni gjorde min kväll/natt lyckad!  pusss


Här kommer lite bilder: 


 

Söta pågaar!   skålar efter 12slaget med lite champange! 


Början av festen!


Underbar bild! HAHA



Älskar denna bilden   


   

Sötare kan man ju inte bli hahaha! 


Det kommer andra bilder senare.. orkar inte lägga upp alla! 

Nu ska det sovas! godnatt ;)


   

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards