Alla inlägg den 2 september 2015

ons

Av aleksandra - 2 september 2015 17:25

Godkväll,

Då var även onsdagen över och nu har jag fått mitt nya schema för de tre kommande veckorna, väldigt jobbiga arbetstider men det är såå värt det. Nu hoppas jag på att jag löser det med körskolan också.. Kommer bli svårt.. Eftersom jag börjar både tidigt och slutar sent varje dag.
Allt löser sig på ett eller annat sätt.
Nu ska jag snart köra o sen blire nog käk och plugga!
Juste dagen är ju inte över än hah, puss /a

Av aleksandra - 2 september 2015 14:15

Hej!

Körningen igår gick som den gick, inte den bästa precis, promenera till syrran och följde med Anja till förskolan och sen blev det lite handlat med syrran och god fruktsallad. Därefter drog jag vidare till doktorn o fick sedan skjuts av pappi till jobb. Sen hämta världens bästa person mig från jobb hade inte bytt ut någon annan, niko!! Så vi tog en åk tur och sen åt vi på Tokyo restaurangen här i Höganäs första gången faktiskt, helt okej faktiskt!
Igår skulle jag träna men det sket sig verkar som det gör det idag med, ska in till Helsingborg efter jobb och därefter köra hem, hmm lönt.. Aja ibland får man välja bort något och denna gången blev det träningen, ska till gymmet imorron ändå :) fick en sen rast idag så ska tillbaka nu, dags för mellanmål, melis hah xD idag körvi till halv5 all in! Ha de! /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards