Alla inlägg den 5 september 2015

Av aleksandra - 5 september 2015 09:54

Gomorron!

Igår blev det ju en tidig morgon, var väldigt trött. Första barnet kom kvart över 7 och då hade jag redan väntat i en timme. Det var oehört lite barn, vilket menas att det var väldigt lugnt. Slutade i vilket fall som helst klockan 13:00 och träffade därefter Yvonne. Vi promenerade och pratade lite, och sedan begav vi oss båda hemåt, då vi hade andra saker för oss också. Jag plugga lite och skulle Gymmat men då ringer min kusin och frågar om vi ska till väla så jag åkte till väla. Hade inte träffat honom på ett tag och dessutom ville jag ha en ledig dag där JAG kunde bestämma själv vad JAG vill göra, det kom också spontant så det var kul. Det blev käk o fika men tyvärr fick vi inget handlat denna gången, kanske nästa, men har redan valt min outfit för ikväll, måste bara hitta ett par passande skor.. Kommer bli svårt med det dock..
Ska käka frukost och plugga lite nu sen måste jag dra och fixa lite och handla inför ikväll! Puss /a

PS. Min fredag avslutades med film och fruktsallad så otroligt härligt, lugn och fin fredag. Därför blir denna kväll/natt lite vildare. MWHAA!

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards