Alla inlägg den 27 september 2015

Av aleksandra - 27 september 2015 02:27

Hej!

Torsdagen var nog en av dem där dagarna som aldrig tar slut.. Men till slut så tog även den dagen slut! Träffa niko och prata en massa o käka även på väla, som jag saknat honom! Fredagen spenderades på väla med ivi dock blev det oehört mycket stress så Nikola fick hämta oss o köra till Höganäs. Därefter blev det hem o fixa mig snabbt och därefter mötte jag mina kära kollegor på saluhallen med god middags buffé, fint vin och goda konversationer! Vid 22:00 drog jag vidare till garage där bland annat Alex o Lucas vänta på mig! Mötte ett par gamla vänner också blev lite drinkar och mingel, mysig fredag!
Lördagen började med en mysig frukost o kaffe med Alex på ciabatta och därefter åkte vi in till Olympia och titta på Lucas, han träna nämligen tennis så det var trevligt. Det blev bland annat mysig o varm promenad och god middag på phun thai. Utsökt (y) träffa ivi en stund och därefter blev det lite kort spel hos mig och därefter filmmys hos Lucas! Dagen kunde inte bli bättre!
Imorron är det bara plugg som gäller, all in! Godnatt /a

PS. Dagens text! -->

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards