Alla inlägg den 29 september 2015

Av aleksandra - 29 september 2015 19:12

Hej!

Så hade otroligt stora smärtor idag, hade ingen energi till något, varit helt trött vetifan varför.. Kanske bedövningen jag fick.. Men det känns ialla fall bättre nu, lite. När jag skulle fixa naglarna trodde jag helt seriöst att jag skulle somna.. Gick så jäkla långsamt men jag blev ändå nöjd.
Så jag trodde körningen skulle gå åt helvete eftersom jag mådde som jag mådde men så fort jag satte mig i bilen så bara glömde jag all smärta och det gick skit bra! Sitter på bussen nu och ska snart träffa Yvonne skönt o ta en promenad o prata lite. Trots att jag bara vill lägga mig men vad gör man inte för att träffa sina vänner! Hah.. Puss /A

Av aleksandra - 29 september 2015 10:34

Godmorgon!

Vaknade vid 7, fixa till mig o käka frulle därefter begav jag mig till bussen i oehört stress. Har varit hos doktorn och mår piss om jag ska vara ärlig om ni bara visste alltså.. Så ska fixa naglarna klockan 11:00 och därefter passa mostersängel och sen köra på körskolan senare ikväll.. Hoppas magen blir bättre bara.. Nu njuter jag av en god kaffe latte på espresso house och gjort prov också! Puss /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards