Alla inlägg den 12 september 2015

Av aleksandra - 12 september 2015 23:46

tjena!

Fredagen överaskade mig faktiskt. Trodde det skulle vara en vanlig tråkig fredag men icke sa Nicke. Satt på en resturang o tog en drink efter 9 slutade Rebecca sitt pass och där satt jag på ute serveringen på Tokyo med Rebecca och Amelie med vin och goda konversationer. Därefter kom Alex och Lucas och då drog vi vidare på garran" garage haha. Där det blev drinkar och trevligt sällskap, och massa andra busiga händelser men det behöver man inte dra upp. Natten avslutades med att jag somna hos Alex, väldigt mysigt må jag säga. Idag handla jag och lagade mat åt familjen som konstigt nog blev bra. Jag körde med mammsen, och därefter kom hem, fixa till mig o träffa Lucas med film o därefter kom Alex. Det blev promenad och garage igen, men en mycket kortare stund. Blev en tidig kväll idag, men det är bra ändå, nu ska jag nog mysa ner mig med en film om jag inte deckar helt. Puss /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards