Alla inlägg den 15 september 2015

Av aleksandra - 15 september 2015 22:14

Godkväll!

Det blev innegympa istället och sedan var vi ute en stund också. Väldigt trevligt. Därefter var det lunch och sedan när vi väl gick ut på eftermiddagen så börja det ös regna så det var väll bara att gå in igen. Enligt mig så går måndagen och tisdagen så oehört fort, medan onsdagen och torsdagen går otroligt segt.. Ska träna både dagarna och fredag blir det Möte gymmet och förhoppningsvis en fin middag med min fina mor, om hon blir frisk.. Fick skjuta fram middagen en vecka eftersom att den 25:e ska nämligen alla kollegorna inom bruksenheten till saluhallen och äta gott, ska bli mumsigt och trevligt. Nu är jag slut efter två pass imorgon inväntas tabata! Till er som inte vet vad det är, så är det en hel del styrka. Ska sova nu! Puss /a

Av aleksandra - 15 september 2015 09:30

Godmorgon!

Gårdagens morgon började hyfsat bra förutom all stress och ansvar man tog hela dagen med alla 11 barn med en vikarie och därefter 21 barn. Men det blev bra ändå, kände mig nöjd när dagen var slut. Jonte skulle hämta mig för att jag skulle köra men han kom aldrig. Så tårarna börja rinna och paniken och stressen börja stiga. Till sist kom mamma och hämta mig och körde mig till Helsingborg, jag var framme 4 minuter innan jag skulle köra.. Jag körde så dåligt igår att jag såg till och med ner på mig själv, jag var besviken på mig själv. Ännu en gång börja tårarna rinna.. Som tur fanns mamma där som ett oehört stort stöd. Därefter blev det bussen och sen gymmet. Kan inte beskriva känslan när jag är där, alla tankar och bekymmer försvinner för ett tag och jag känner mig stark och motiverad. Det är en del av mig nu. Det blev hem, äta och sängen. Helt slut.

Denna morgonen började med att jag var tidig till jobb, men när jag ska låsa cykeln finns ingen nyckel. Då visar det säg att min bror tagit cykel nyckeln, så irriterad nog får jag cykla hem igen och Tima jobbet precis.. Vilken morgon, nu är min förmiddagsrast slut och jag ska tillbaka till barnen och ha ute gympa! Puss /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards