Alla inlägg den 21 september 2015

Av aleksandra - 21 september 2015 21:46

Godkväll!

Blev körning, jobb, gymmet, körning och därefter den efterlängtade duschen! Pluggat lite på mina notiser men jag är för trött för att få in något i huvudet för tillfället.. Så nu njuter jag av musiken i mina öron och bara ligger i min mysiga säng. Ska snart sova också.
Imorgon blir det jobb och föräldrarmöte, körning och plugg! Om det inte blir super sent.
Godnatt /a

Av aleksandra - 21 september 2015 06:32

Godmorgon!

Lördagen började ju helt sjukt.. Vakna 15:00 på eftermiddagen. Om jag ska vara helt ärlig har det aldrig hänt mig. Så typ frustrerad nog blev det duschen o fixa till mig, träffa Rebecca på kaffe och därefter Yvii på en mysig promenad med fina konversationer. Därefter kom jag hem åt och fixa till mig lite, sen träffa jag bebi och Lucas där vi fin klädda nog, gick ut till kulturnatten. Där det blev bland annat en rolig liten konsert, mat och träffade även en del gamla vänner. Kvällen slutade med mys med bebi.

Söndagen vakna jag med syrran o systerdottern. Blev frukost och därefter träffa jag Lucas på kaffe och mysiga konversationer. Det blev matlagning, det var Lucas som laga mat och det smakade väldigt gott och tro det eller ej men det var torsk och jag åt faktiskt upp varenda bit. (Ogillar fisk egentligen). Sen kom Alex en runda så vi pratade lite med Lucas föräldrar och faktiskt var det väldigt intressant, åkte även på Lucas scooter härligt speciellt i det fina vädret! Därefter gick vi till Ica där jag köpte frukt medan Alex köpte godis, kul nog. Sen blev det mys film med mina favoritkillar. La mig halv12, vilket blev väldigt sent när man ska vakna 05:00. Jag är lite trött. Så sitter på bussen nu på väg till körskolan o ska köra. Därefter blir det jobb till 16:30 och sen gymmet, körning och plugg. Inget liv som sagt.. Hah puss! /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards