Alla inlägg den 9 augusti 2015

Av aleksandra - 9 augusti 2015 15:53

Fredagen blev mys på mezo med härliga människor, med fika, skitsnack o varför inte lite vattenpipa? Blev en sen kväll, tillbringade natten hos en kär vän, åt mat mitt i natten och snacka skit! Igår kom jag till Henrik där Karl o Yvonne också var, vi grilla o mingla lite, sen kom Joe också, blev dans, mingel o mm. Därefter tog vi bussen och började smått på baren kol och drog senare vidare till cardan o svart klubben, har inte dansat så mycket på länge! Träffa även nya härliga människor! Kom hem till Henrik vid halv6, svarttaxi mannen xD körde som en dåre.. Somnade o vaknade i omgångar sen orka jag inte mer så vakna halv11, det var för varmt.. Blev kaffe o mys i solen! Sen ja vakna allihopa o blev lite snick snack och därefter lämna jag the Crib, så är at my Crib nu, så har duschat, ska käka o sen ska jag ut med ett par härliga människor på promenad o glass, gott! God helg, med god mat och gott sällskap! Tack till alla som gör mina dagar fantastiska! Yvonne är min lilla soulmate, trots att vi inte känt varandra jätte jätte länge, så klickar vi så bra och hon betyder världen för mig! Ni får ha de! Puss /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards