Alla inlägg den 14 augusti 2015

Av aleksandra - 14 augusti 2015 06:51

Godmorgon!

Jag hann äta frukost med familjen och ta en powernap innan jobb, åkte till mamma gjorde ansiktsbehandling, körde hem o dagen avslutades med kebab rulle och sängen, att sova 5-6 timmar är min rutin nu faktiskt.. Nästa vecka kommer vara likadan, vakna halv5 idag, sitter på jobb nu och inväntar något barn, ingen har kommit än så sitter här o dricker kaffe o tar det lugnt. Idag slutar jag 13:00 så himla skönt! Efter jobb ska jag träna o förmodligen träffa ivi efter det o sedan sova ett tag, sen kanske det blir väla men jag kanske tar det imorgon ändå.. Vi får se om min kära vän kan ställa upp o köra, har inte orken till att åka buss, jag har sömnbrist.. Ajja ska ta det lite lugnt nu lite innan något barn kommer! Låt dagen gå snabbt nu! Puss /a

Den här tjejen har varit min vän, men så bytte hon skola o vi tappade kontakten men nu har hon vart i mitt liv i bara 2 månader och hon är den bästa som finns, en underbar människa! När man klickar så gör man det, friend soulmate!

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards