Alla inlägg den 22 augusti 2015

Av aleksandra - 22 augusti 2015 22:32

Heeej!

Vad vore livet utan människorna jag har i mitt liv?
Fredag var det jobb fram till 13:00, blev hem om och fixa mig lite och därefter träffa Lucas. Så kommer han med en shorta o slips så gulligt ju! Då flydde nämligen Lucas år så då bestämde jag att bjuda på lite fika! Så vi begav oss till ciabatta där det blev flaggor, godis och ljus, och såklart liten sång från mig! Sen blev det promenad på stranden, käk och en runda med vespan han hade hah söt en! Mysig eftermiddag! På kvällen däremot hade Lucas ingen anning om vad vi skulle göra, blev en liten övervakning, med ungefär 14 människor där det blev brännboll, mat och massor med alkohol hah, minglande och ja allmänt roligt! Dem minns nog inte mycket men jag drack inte så jag minns hah roligt när man själv är nykter o ser hur de andra beter sig hah.. Störda xD
Morgonen spenderades med bebe, blev frukost mys och mysig promenad på stranden i det fina vädret! Därefter kom vi till Lucas där det blev kaffe o choklad. Ja osså blev det lite promenad o bara mys. De var bakfulla så kunde inte förvänta mig mer haha xD så har nu träffat Nikola också och ätit lite mat och tagit igen allt vi missat de senaste veckorna vi inte setts, mysigt! Och nu sitter jag på bussen o ska träffa min fina pojke. Blir natt mys!
Söndag kommer spenderas med en tidig frukost med familjen, lunch med ivi och gymmet, bästa som finns!

Nu känner jag att det blev för mycket här hah, ha de så bra! /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards