Alla inlägg den 15 augusti 2015

Av aleksandra - 15 augusti 2015 23:09

Hej!

Gårdagen blev lite annorlunda än tänkt, kom hem kvart över 1, och bestämde att strunta i och sova så vid 2 begav jag mig till gymmet och gymmade hårt i en timme. Kan berätta att det kändes otroligt skönt och har träningsvärk i hela kroppen. Därefter blev det väla o lite fika sen träffa jag ivi o promenera o snacka skit, alltid lika roligt o träffa henne! Sen begav jag o Alex oss till Malin där det blev vattenpipa, skitsnack o mat!

Idag spendera jag morgonen med Elias där det blev god frukost och massa av goda konversationer! Imorgon lämnar han Skåne så det blev ett hejdå.. Otroligt bra människa är han! Därefter spendera jag dagen hemma, blev städning o tvätt o renbäddat! Kommer bli mys o lägga säg i den sängen! Resten av dagen har jag spenderat med ett par kompisar, käkat o kört lite, sen har jag myst mestadels o nu ska jag snart äta vad jag överraskas med, Alex lagar mat! Mums :p Ajja ska invänta mat nu! Ha de bra! /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards