Alla inlägg den 26 augusti 2015

Av aleksandra - 26 augusti 2015 19:46

Tjena!

Jobbet var väll som det var, sista 2 timmarna var som en evighet. Var nog bara oehört trött.. Har Gymmat och duschat, att duscha efter träning är nog det bästa som finns! Nu sitter jag och äter god grönsakssoppa med knäckebröd o keso, gott! Ska snart köra med Mammi och sen blire nog sängen! Imorgon kör vi till halv6! Ha de! /a

(Lite av måltiderna jag ätit idag)

Av aleksandra - 26 augusti 2015 08:58

Godmorgon!

Vaknade en halvtimma tidigare än vad jag egentligen skulle så här är jag. Sitter faktiskt nästan klar, har käkat en god o lätt frukost, känner mig fortfarande lite hungrig men det är väll bara att ta det med en nypa salt! Gårdagen gick till en viss del fort men sen var det ju den där sista timmen som aldrig kom något vart.. Så då var vi här onsdag, körvi genom denna dagen med till halv5 sen blire gym, duschen mat o köra och kvällen kommer avslutas med plugg, fullt upp, nu är det så mycket mer än innan så nu känns det som att jag har en sån rutin o nästan gör samma sak i högt tempo, men gymmet är faktiskt min nya kärlek, känner mig hemma i den världen, trots träningsvärken som jag gnäller över ibland.
Vädret har ju gått neråt som alla märkt och det var väll inte mycket av sommar vi fick i år, och nästa månad som är om några dagar går vi in på en höst månad, känns som att det var jul igår.. Tiden går något så oehört snabbt. Men ska resa 2 gånger innan årets slut, Så har definitivt något att se framemot innan årets slut.
Nu ska jag njuta av min kaffe ett tag innan jag beger mig till jobb!

Frukost : 2,5 dl lätt vanilj youghurt,
2 dl granola ugnsbakad müsli.
(Ska dock byta ut youghurten till kvarg).
/a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards