Alla inlägg den 25 augusti 2015

Av aleksandra - 25 augusti 2015 08:10

Hejsan!

Morgonen började ju med ös regn men som tur har jag världens bästa mamma som kör mig till bussen! Körningen gick väldigt bra, så just nu är jag väldigt glad! Mamma kommer även o hämtar mig så slipper jag regnet, men börjar inte förens 2 timmar på jobb så får väll cykla lite i regnet, men det får man ta xD idag jobbar jag till 4, och därefter blir det hem och plugga och bara ta det lugnt! Skönt! Ska ut o köra ikväll också faktiskt. Osså blire gymmet imorgon, kan inte bli bättre! Ha de bra! /a

Av aleksandra - 25 augusti 2015 06:31

Godmorgon!

Söndagen blev lite annorlunda, blev faktiskt ingen frukost, utan käka god grillad mat med familjen och därefter en kaffe med Alex o Lucas därefter träffa jag bästa, där vi promenerade och åt en god glass i den otroliga värmen på stranden. Vi hade en del o snacka om, faktiskt när man jobbar så har man inte så mycket tid, speciellt om man måste träna och plugga på det.
Det blev mys på hamnkrogen också framåt kvällen med Teo o Alex med good drink, mums!

Gårdagen gick rätt fort på jobb och träning med pt:n blev det också, kan säga att svettigt var det, rann för fan.. Men känns så oehört skönt o träna. Ibland kan man inte ens föreställa sig ett liv utan träning! Därefter körde jag med mamma ett bra tag, så gårdagen var fullbokad.
Nu sitter jag på bussen o ska köra lite i Helsingborg o ska förmodligen boka uppkörning nu i september! Så måste ta tag i saker o ting! O klara detta skitet.. Körvi ska njuta lite av musiken i lurarna o gå tillbaka till mina tankar innan det är dags! Puss /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards