Alla inlägg den 18 augusti 2015

Av aleksandra - 18 augusti 2015 06:37

Godmorgon!

Vart var jag? Blev gott med nattmat i lördags o det blev väldigt gott! Söndagen blev det träning o kan säga att träningsvärk det har jag! Körde även bodypump igår o idag blir det zumba.. Min kropp känner sig underbar med massor av träningsvärk..! Men det är ju bara bra! Efter träningen i söndags, träffa ivi o promenera en lång runda o bara prata om allt möjligt, känns så skönt! Efter det träffa jag Lucas där vi skulle gå i rask takt enligt honom.. Det blev även lite mat med honom, hade inte käkat efter träning så mat satt fint!

Gårdagen (måndag) gick otroligt fort och var igång hela tiden, det var först jobb och direktdärefter blev det bodypump pass, jag tror jag skulle dö lite.. Sedan hem o duscha o äta sen blev det körning och sedan en mysig promenad på stranden med ett par vänner, kan dock säga att det börja blåsa väldigt mycket sen, så vi begav oss till Lucas istället osså blev det mys!
Nu ska jag köra en timme i stan, därefter gå till doktorn o sen jobb o därefter blir det gymmet igen! Puss /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards