Alla inlägg den 27 augusti 2015

Av aleksandra - 27 augusti 2015 21:11

Godkväll,

Körningen i morse gick bra. Jobb dagen var bra men om jag ska vara ärlig ville jag bara att dagen skulle passera, känner mig så trött, så imorgon är det äntligen fredag! Veckan har faktiskt gått otroligt snabbt ändå. Min vecka har bara bestått av gym jobb och plugg, men härligt är det väll ändå, gymmet är en del av mig nu, känns otroligt skönt med hårda tag, svetten som rinner och träningsvärken, men bäst är väll ändå duschen och såklart resultaten man åstadkommer! Träna igår och fick träningsvärk kan säga att body pumpen inte var så lätt idag. Men skönt känns det trots allt! Har käkat duschat och nu ska det betalas räkningar, blir tidig morgon imorgon så jag skippar nog plugget o pluggar imorgon istället! Ni får ha det så bra! /a

PS. Du som är omogen nog och kommentera o trycka ner någon annan, snälla skriv ditt namn nästa gång så får vi se hur kaxig o omogen du är egentligen. Dessutom är du inte en smula mer värd än resten av befolkningen. Puss!

Av aleksandra - 27 augusti 2015 06:31

Tjena!

Inte tidigt nog att vakna 05:00. Idag ska jag vara igång hela dagen, efter jobb blir det gym pass o därefter ska jag handla, duscha o plugga.. Känns härligt att det är fredag imorgon, det jag tycker är lite jobbigt idag är att sluta 17:15 om man nu ska vara specifik vilken tid. Nu sitter jag på bussen för det är dags o köra igen, körde igår med mamma o kändes jätte bra, det gick väldigt bra faktiskt! Så nu ska det fan o med gå bra idag också! Ni får ha de så bra, ska somna lite på bussen nu! /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards