Alla inlägg den 13 augusti 2015

Av aleksandra - 13 augusti 2015 08:06

Hej igen!

Oavsett hur trött jag är, och att jag nästan försov mig, känns morgonen underbar, det är soligt inte så kallt och körningen gick för en gång skull mycket bättre! Jag var avslappnad och kunde liksom fokusera på körningen trots sömnlösheten xD åker buss nu så tänkte åka o handla lite kaffe o mjölk o kanske hinna sova lite innan jag ska dra iväg till jobb! Men hör förmodligen av mig sen! /a

Av aleksandra - 13 augusti 2015 06:37

Godmorgon!

Kan inte förklara hur oehört trött jag är just nu, igår var föreläsningen väldigt lärorik, synd att jag somna igenom halva typ, mina ögon ville inte hålla sig öppna o somna inte förens 11 kanske, skulle vaknat 5 men det blev ändå halv6.. Är så trött o kaffe har jag inte heller fått.. Så är lite gnällig.. Igår var jag Bland annat i Bjuv o i mölle med Alex och det var en oehört vacker utsikt, det blev god mat på det med, så 11 är rätt sent att lägga sig i säng.. Om man ska vakna 5.., men ska köra alldeles strax o sen tillbaka hem om o sen jobba och sen in till Helsingborg igen för jag fick aldrig min ansiktsbehandling igår så tar det idag! Och därefter ska jag köra hem, blir en lång dag för mig faktiskt.. Idag lägger jag mig tidigare.. För jag ska vakna halv5.. Öppnar förskolan imorgon o stänger idag, både denna veckan o nästa vecka kommer va tidiga, så får bara göra det bästa av det..! Aja ska ta det lugnt lite innan det är dags o köra! Ha de! /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards