Alla inlägg den 21 augusti 2015

Av aleksandra - 21 augusti 2015 06:50

Godmorgon!

Gårdagen gick som den gick på jobb, men kvart över 5 var jag klar här iallafall! Så blev hem om ta träningskläderna osv, och sen halv7 hade jag pt träning, gick hyfsat bra! Så var inte hemma förens halv9 då jag var i affären och handla lite mat, gjorde en riktigt god fullkornspasta sallad! Fruktansvärd god! Mm och har mer där hemma också! :p gott!
Idag fyller Luke år och jag bjuder på lunch/fika kommer bli trevligt, vad som händer under kvällen är ett mysterium! Men slutar 1 idag ialla fall, skönt faktiskt, då jag slutar alla andra dagar sent.. Men ja nu sitter jag på förskolan igen. Jag har gjort allt som behövs och som sagt jag öppnar på fredagar så jag brukar ju vara här mycket tidigare, men denna gången var jag här lite över 6, men då ser jag att första barnet inte kommer förens 06:50 så nu har jag suttit här i lite mer än en timme igen.. Hah, mitt liv alltså. Ialla fall jag har nu börjat med bättre kost, tränar för fullt och umgås med härliga människor! Ska göra upp ett schema o köra med mamma o plugga intensivt så jag kan få körkortet någon gång hah, nu ska jag njuta lite av kaffet jag har innan något barn kommer!

Btw, skulle äta gröt imorse med jordgubbar, sluta med att jag åt upp jordgubbarna och kasta gröten och åt knäcke bröd istället med keso hah, uch är inte alls förtjust i gröt..

Ha en bra dag! /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards