Alla inlägg under augusti 2015

Av aleksandra - 7 augusti 2015 05:12

Godmorgon.. 5 timmars sömn, sitter jag här o är snart redo för jobb.. Börjar halv7 men ska väll vara där 6.. Vakna halv5.. Men ja jag är lite sån som vaknar mycket tidigare och kommer alltid i tid, bättre för tidig än försenad? Hah Ajja har sovit mindre, tur att jag ändå slutar 1 så kan sova när jag kommer hem hahah, men först ska jag handla lite och kvällen ska jag spendera med mysiga människor! Nu ska jag ta och göra det sista innan jag cyklar iväg till jobb, idag är det jag som öppnar, så får väll överleva att en dag är tidig, har "sovmorgon" alla andra dagar ändå hahah, fuckt up tider.. Ha det så bra! /a

Gårdagens outfit!

Av aleksandra - 4 augusti 2015 12:34

Heeej!

Dag2 på jobbet efter semestern, det är lugnt o skönt här, blir två barn nu i eftermiddag! Slutar 15:00 idag och ska bland annat handla kaffe o tvättmedel och ta ut tvätten för det hann jag aldrig och jag hämta aldrig min Jacka igår med hem nycklar i, för Yvonne glömde -.- så ska ta o cykla till lerberget sen! Ska även dra till gymmet o köra ett zumba step pass och tro mig träningsvärk får du och du svettas som en jävla gris! Igår hämta vi sötaste Armani, så mysig o gullig! Ajja men Vi hörs sen ska ta det lugnt nu den sista tiden av rasten! /a

Världens sötaste Armani <3

Av aleksandra - 3 augusti 2015 14:03

Haj!

Började jobba vid 8, och i början var jag rätt pigg men sen blev man bara tröttare med tiden, kan säga att vi var fyra pedagoger idag och 5 barn! Hah det var rätt mysigt ändå o väldigt lugnt, men däremot lite lång tråkigt.. Eftersom det inte fanns såå mycket o göra men det gick ändå! Man hade mycket o prata om med kollegorna! Slutade vid 13:00 idag och varit på Ica o köpt tabletter för magen då jag kanske har magsår så får se om det hjälper! Ska in i duschen nu o byta om! Träffa Yvonne för hon har nämligen min jacka! Därefter ska jsg följa med en annan kompis på roadtrip hahaha eller hur xD Ajja ska ta o njuta av duschen! /a

Av aleksandra - 3 augusti 2015 07:11

Hej!

Denna månaden jag varit ledig har jag haft möjlighet att få en del nya vänner, gjort alla möjliga aktiviteter och spenderat tid med familjen med. Kan säga att man har varit lite deprimerad av vädret men gjort det bästa av det trots allt! Jag har blivit singel o avslutat ett 6 års förhållande.. Sjukt! Mycket har hänt o vill bara tacka allihop som gjort min sommar bra! För idag slutar semestern och jobbet sätter igång igen! Lite nervös faktiskt, för meningen var att jag inte skulle jobba på det stället mer utan på andra ställen, men vi hoppas väll på det bästa! Ha de nu så bra! Hej /a

Presentation


Dont let your past ruin your future.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards